باستان شناسی دکتر نوجوان معروف به الهه باستان

باستان شناسی یک علم است
باستان شناسی دکتر نوجوان معروف به الهه باستان

سلام دوستان ما خرافات ، حرفهای پوچ ، داستانهای خیالی و دفینه یابی که از روی حرف و حدیث باشد را رد می کنیم. امروزه با استفاده از تجربیات بدست آمده از دفینه یابان مشهور و با استفاده از نتایجی که علم باستان شناسی بدست آورده سعی می کنیم که به جستجوگران گنج ، باستانشناسی جدید و مدرن ، مناسب عقل و علم را ارائه نماییم. تفاوت و دیدگاه ما این است که به دور از خرافات ، دروغ ، حرفهای مزخرف و با تکیه بر علوم باستان شناسی نظرات خودمان را بیان کنیم. تمام دیدگاه ها و موارد ارائه شده در سایت اطلاعات ابتدایی برای تعیین هدف است و همچنین اطلاعات دادن به عموم تا سرمایه ملی به یغما نرود همه ما مسئول هستیم پس با برخورد با افراد سود جو با ۱۱۳ تماس بگیرید.

پیام های کوتاه
  • ۲ خرداد ۹۵ , ۱۵:۲۸
    سلام
  • ۲۲ اسفند ۹۴ , ۱۸:۱۲
    سلام

توصیه مهم به دوستان

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۴۹ ب.ظ

تاسف

سلام دوستان این چند وقت اخیر چندین ایمیل از طرف بازدید کنندگان محترم سایت رسیده که منو خیلی تحت تاثیر خودش قرار داده شخصی نوشته بود که با پول کارگری اون هم در کوره آجر پزی همراه دوستم مقداری پول جمع کردیم تا یک دستگاه فلزیاب بخریم با هزار مکافات از یک نفر فروشنده که من اسم نمیبرم دستگاهی خریدیم بعد از حدود 2ماه متوجه شدیم که این دستگاه یک متر را هم به زور جواب میدهد در حالی که فروشنده دستگاه برایمان گفته بود که 4متر را به راحتی جواب میدهد حالا ما چکار کنیم این پول حاصل یه عمر تلاش و کار سخت در کوره آجرپزی بود.

بنده چون دیدم این مورد شاید برای خیلی از افرادی که تازه به این کار روی آورده اند رخ دهد خواستم مطالبی را به عرض شما دوستان برسانم ببینید دوستان  من در چندین قسمت از سایتم خدمت شماها عرض کرده ام که دنبال این کار نروید بخدا جز رنج و بدبختی و حرام شدن پول بی زبانتان چیزی عاید شما نمیشود معمولا از هر هزار نفر یکی موفق میشود اینکه فکر کنید امروز دستگاه بخرید یه هفته دیگر ثروتمند خواهید شد بدانید که سخت در اشتباه هستید

حفاری

من با دو گروه که به این کار روی میاورند خیلی مخالف هستم  گروه اول آنهایی که چیزی در بساط ندارند وبا قرض و کارگری دستگاه میخرند و خودشان و خانواده شان را بدبخت میکنند چندین نفر سراغ دارم که حتی ماشین و حیاط خودشان را در این راه به باد داده اند شما دوستی که تازه میخواهید به این کار روی بیاورید ولی پولی  ندارید از من اگر بشنوید نیایید سراغ این کار اینکه خانواده خود را در رفاه و آسایش قرار دهید بخدا از صد گنج بهتر است کمی تامل کنید !!!! گروه دوم که من مخالف اینها هستم کسانی هستند که پول دارند و میتوانند براحتی زندگی کنند اما عادت کرده اند همیشه 24 ساعت در پی این کار باشند اگر وضع مالی خوبی دارید دیگر نباید کار و زندگی خود را رها کنید و به این کار بچسبید بدانید و آگاه باشد اگر این مسیر را ادامه بدهید روزی از خواب بیدار میشوید که می بینید چیزی در بساط ندارید. اگر هم بصورت تفریحی دنبال این کار هستید و به این کار علاقه دارید لااقل هفته ای یک بار میتوانید وسیله خود را بیرون ببرید و کار کنید دوستان خیلی مواظب خودتان باشید.

اما در مورد خرید فلزیاب برای چندمین بار خدمت دوستان عرض میکنم که فقط فلزیاب را با تست زیر خاک بخرید با چشم خود ببینید که فلزیاب چقدر میزند آنگاه نسبت به خرید اقدام کنید

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.